3 Şubat 2012 Cuma

hah! Torpil diye buna denir!

Büyük bi sinirle girdim bugün ben bu bloga.. Bildiğiniz gibi sevgili (!) Akbank ve Vogue "Oscar Modası" adında bi' yarışma düzenlediler.. Hatırlarsanız ben de arkadaşım Tuna Mert'in -Modafobik- kombinini destekliyordum, tabi oylar falan da veriliyor bu arada biz sürekli takipteydik.. Ancak sonuçların açıklandığı gün oyları En çok oy alanlar'a bile giremeyecek kadar düşük kombinler kazanmış.. Hatta ve hatta bu yarışmaya katılmak için açılmış daha çiçeği burnunda bi' blogun da 2. sırada yer alması cabası! Yani anlayacağınız biz sabah sabah sinir küpü olduk.. Torpiller havada uçuşmuş.. Biz de o kadar oy almamıza rağmen dereceye bile girememişiz.

Bu konunun detayını öğrenmek isterseniz Şu posta bakın derim ben!

2 yorum:

  1. Yazdıkların doğru ise çok saçma bir durum bu..
    Niye yaptıkları işin adını yarışma koyup oy kullandıttırırlar anlaması zor...

    YanıtlaSil
  2. yazdıklarım kesinlikle doğru! yaptıkları şey sahtekarlık tamamen.. o kadar oyu boşa saymak ve halkın beğendiğine sırt çevirmek.. 12.000 oyu nasıl çöpe atabilirler ki?!

    YanıtlaSil