27 Aralık 2011 Salı

Almanlar ben "ANLAMAM"!

Başlığa bakmayın.
Yani anlamam dediğime bakmayın.
Ya da bakın.
Amaaan siz bilirsiniz! Almanca sınavının sonuçları gözümün önünde açıklandı bugün.. Ben okadar "anlamam ben almancadan yeaaa!" desem de sevgili öğretmenim bunun aksini kanıtlamak için çabalamakta.
-Laf aramızda beni Almanya'ya da davet etti. Aslında bi kaç arkadaşım daha var (: - Almanca notlarım İngilizce ntlarımdan daha yüksek açıkçası ve arada daağlar kadar not farkı var. Peki ben bu durumdan rahatsızmıyım? Tabi ki HAYIR! Sevdiğime karar verdim ben bu almancayı.. Ama sorun şu ki konuşamıyorum... Kıt kanaat yazabiliyorum & kıt kanaat okuduğumu varsayarsak bence durumum iyi.

BU ARADA BEN YİNE TIRNAKLARIMA TAKTIM.
Süsler alıyorum, Deli gibi süs araştırıyorum ve oje alıyorum. İnsanlarla ilk konuştuğum anda tırnaklarına dikkat ediyorum. Bence ben deliriyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder