28 Aralık 2011 Çarşamba

Çok değerli bi' insandan...

Tamam sevgilinin tokasıyla uyuyup saçının telini saklayıp yada t-shirtünü giyip o salaş halinle, nasıl göründüğünü umursamadan sürekli sırıtma durumuna; kokusuyla sarhoş olmak denir. Denir denmesine ama kalbinin "evet" dediğine aklını kullanarak "hayır" diyenler; o aklı pek kullanmasınlar derim. Zira son kullanma tarihi geçmiş. Herneyse hayat küfürleştikçe benim yücelttiğim şey önemsiz gibi göründ...ü. Hiçbiriniz anlamadınız. Sende anlamadın. Aptaldın. İyi olmak için bir şey yapmama gerek yoktu belki ama durarak da kötü olamazdım. Peri masallarındaki hayvana dönüştülmüş erkeklerin varlığı; tanrının, fiziksel üstünlüğü neden kadınlara vermediğinin açıklamasıydı zaten ama ben onlardan değildim fiziksel üstünlük nedir görmedim bilmedim. Upuzun günler, kısacık senelerle paklanır dedim. İskelede başladı mezarda bitsin istedim. Herşey bir yana en kötüsü; artık daha büyük şeyler hayal etmekten korkuyorum. Çünkü yaşadığım olayların geri yansımaları değil, yaşayamadıklarımın doğuramadığı sonuçlar beni anlatıyo gibi. Neyse bunların hepsini unutun. Aslında ben sistemin kölesiydim. Hiçbir değer yargım yoktu çünkü sanırım benimkisi tutkuydu. Hiçbirinizin rüyasında bile göremeyeceği o tutku.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder