12 Ocak 2012 Perşembe

Hastalanmak kadar kötü bi' şey yok bu dünyada.. Ayağa kalkamazsın, kalksan başın döner vs Bu durumu abarttığımı düşünenler de vardır illaki ama ben cidden kötüyüm. Mesela iğneden korkan ben dün gece hastaneye gidip serum taktırdım. Tbi Hemşireler falan da şaşırdı yani kaç hasta kendi isteğiyle gidip "bana serum  takın!" der ki?
Tabi bu durumun dezavantajları da var.. Zaten zayıf bi varlığım ben iyice elden ayaktan düştüm artık. 3 günde kurudum resmen ya. Öyle her istediğimi de yiyemiyorum. "Onu yeme Signora. Bunu yeme Signora.." Ama dinleniyorum işte bu arada da. Buralardan uzak kalışımın nedeni budur :) Sevgileeer!

5 yorum:

  1. geçmiş olsun...kendine dikkat et:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiim ^^

    @agresif prenses: nekadar dikkat etsem de hastalanıyorum işte ^^ (:

    YanıtlaSil
  3. çok gecmiş olsun canım inşallah hemmn iyileşirsin..
    http://magendiea.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. İyileştim sayılır :) ve teşekkür ederiim ^^

    YanıtlaSil