18 Ocak 2012 Çarşamba

Tumblr ve Aşk

Yeniden bi' başlayayım dedim Tumblr'a. Ne bileyim biraz değişiklik istedim galiba ama Tumblrda tutunmanın çok zor olduğunu biliyorum. Eskiden orda da yazardım ama benim eşsiz zekam şifremi falan unuttuğu için eski hesabından giremedim.


Nasılsa önümde 15 günlük bi tatiil var. Ben de bu arada buralarla ilgileniveririm işte fena mı olur? Bence hiç fena olmaz. Sonuçta ben kendimi ifade ediyorum burada hatırlarsanız zaman zaman ağlayacağımı söylemiştim? Hatırladınız mı? Bi tek filmlerde ağladım işte onu dedikten sonra. Bence bu da iyi bi' şey çünkü sulu göz olmak iyi değildir.

Her neyse. Konuyu biraz dağıtmak gereği size bi haberim var. Artık benim de bi' Kaptan'ım vaar! Tabi şu an daha kaptan değil okuyo ama olacak ablaları abileri :D O pek sevmese de okulunu bence muhteşem. Denizlere hakimsin bikere sen memnun olmamak ne demek?! İşte ara ara böyle sinirlendiriyo beni. Aslında yeniyiz biz. Oldukça yeni. Bu yazımda ondan bahsetmem ne kadar doğrudur bilinmez valla..

Ama seviyorum onu ya. Ne bileyim bazı konularda beni zorlaması hoşuma gidiyor sanırım... İşte ben de bu konuda ona git gide aşık oluyorum. Demek ki karşınızda artık yarım aşık bi' Signora Dotty duruyor! (:

2 yorum: